In 2013 was Herberg Kop van’t Land één van de drie winnaars van een GroenLintje, die jaarlijks in het hele land worden toegekend door GroenLinks afdelingen, in dit geval namens de Vereniging GroenLinks Drechtsteden. Voor 2014 is Herberg Kop van’t Land genomineerd voor de Hart-Hoofdprijs 2014 van de Triodosbank.

Wij roepen alle Groenlinksers en symphatisanten op om hun stem uit te brengen op één van de negen genomineerden (zie hiervoor de website: www.triodos.nl/hart-hoofdprijs).

Uit de uitgave van Triodosbank, voor jaar 2014:

“Ieder jaar reikt TRIODOSBANK de Hart-Hoofdprijs uit aan de meest inspirerende duurzame ondernemer, gefinancierd door de bank. Ondernemers die ondernemen met hun hart en met hun hoofd en zo een bijdrage leveren aan een duurzame samenleving.

De Hart-Hoofdprijs is een publieksprijs, dus u bepaalt wie wint. Bekijk de filmpjes op de website en breng uw stem uit. U maakt dan kans op een duurzame overnachting voor twee in het Ambassade Hotel Amsterdam. Stemmen kan tot en met 16 mei aanstaande via www.triodos.nl/hart-hoofdprijs.”

GEWOON DOEN!